Kata Hati

aku baru bali dari trainning..
Hari ni hari ke empat.. esok last..
hmm penat x penat la..
sambil aku menaip nih dgr soundtract filem heart..
cite ni mmg touching giler...

aku tertarik ngan bait-bait lagu nih..

"bila kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang"


bersangkut paut pada kenangan..
sayang itu mmg x kan hilang..
kenangan smpai bila2 x leh padam..
tapi kehidupan perlu diteruskan..
perjalanan hidup aku pon berubah..
teman2 berubah..
dan aku berjumpa org lain...
cukup2lah kenangan itu..
x perlu la diungkit lagi..
untuk apa?
sekadar menambah luka?..
buat apa melakukan perkara yg sia-sia..



"if u love somebody
could we be this strong
i will fight to win
our love will conquer all
wouldn't reach my love
even just one night
our love will stay in my heart
my heart"



ikut kata-kata kat atas tu..
ada persamaan dgn skrg..
walau seramai mungkin yg nak dgn dia..
walau sesiapa pon yg nak merapatkan dgn dia..
aku x kira..
aku nak dia..
walau aku tidak menggantungkan harapan yg menggunung
seperti aku lakukan pada yg dulu..
yg akhirnya aku yg merana..
aku ttp nak dia..
yg kini sentiasa di hati aku..
kuharapkan dia tercipta untuk ku..
aku tak nak kecewa lagi..

++Kenangan++
kau mengajar aku pelbagai perkara..
kau mengingatkan aku pahit & manis..
terima kasih atas sengalanya..
moga berbahagia selalu..
maafkan aku untuk semua salah & silap ku..


++Yang Tersayang++
Love is that condition in which the happiness
of another person is essential to your own

If we try to understand each other better,
we can all be good friend..
You provide me with love
we love each other..
I'm very much happy because of you..

0 kata-kata semangat: