15 July 2006

++SUPPORTER WORLD++

~Volleyball Tournament Seven Eleven Malaysia 2006~


---> seharian berkampung di Sekolah Sukan Bukit Jalil, 8 pagi sampai 10 mlm.
---> walaupn team Shah Alam kalah, tapi kami menang sorak! Huhu
---> Jgn memain weih, pemenang seluruh Malaysia ni haa... Sampai serak2 basah & tak de suara dah ... Mana taknya selain sorak & bagi semangat pada team sendiri, kami p tolong sorak utk team Klang gak...
---> mmg happening! Seronok giler!
---> Johan : Johor
Naib Johan : Klang...


17 July 2006

++AUDIT++

Hari ni stor audit plak.. Sib baik semalam dah kemas backroom. Aku dah terdetik, "tor audit esok nih"... Tdo pon x lena maa.. Asyik terjaga je dr tdo.. Alih2 kul 10pg Kak Zie call.. "Stor Audit!". Kelam-kabut aku bersiap.. Yg tambah kepeningan dan kelam-kabut .. Banyak plak stok barang baru yang sampai ( TTS, F&N Cola & Cadbury) isskkhh... sabo je la... Belah malam kang ada lagi receiving barang CDC plak.. Huh ! Semak, berslerak & serabut balik le backroom tu...

++SITI & DATUK K++

Sah depa bercinta... Semoga Berbahagia.. Nikah 21 Ogos 2006, bersanding 26 Ogos 2006... Hmm tapi mcm dah jemu... benda elok, sibuk sgt nak berahsia... 3 September 2006 utk majlis pihak perempuan ..nape eh majlis x buat belah pihak perempuan dulu? suka hati la...


++BABY BOY++
Aku p melawat ila kat umah nenek dia... Rindu sehhh ngan member aku sorang nih... Dah ada anak plak tuh... Mohd Haris Adam.. comel maa.. dia bercerita detik2 nak bersalin... Pastu dgn berpantang lagik.. terasa mcm takut je.. Tapi ila ckp, lom kawen mmg le rasa takut.. Masa nak bersalin tu dia x takut cuma pk sakit nak bersalin je.. Dah kuar baby, dia pk nak tgk anak tu.. sihat tak... ok ke tidak... teringin lak nak ada baby sendiri.. huhu..

++BABY GIRL++

My auntie dapat anak perempuan lagi.. So skrg dah ada 3 laki & 3 pompuan.. Wah dah 6 org anak la eh... Kalau lepas ni ada lagi.. lawan aku adik beradik la nampaknya... Aku 7 beradik.. Bila la nak p tgk baby girl tuh.. nama pon lum tahu lagi... lama gak x jupe chik & family.. windu... raya ni lom tentu dpt cuti lagi.. tahun lepas x balik kpg...



++MASALAH CINTA++
My best bestfriend sms aku... terkejut gak.. dia anto sms... ingat dah lupakan aku... yela pasal kes feeling ari tu laa... hmm sms sbb dia ada masalah ngan awek dia rupanya... Dia sedih kemain awek dia tinggalkan dia.. Aku simpati betul... Dia asyik kecundang je dlm bercinta nih.. aku harap dia tabah... Tapi dia dah mula buat tindakan melulu.. Telan pil ape tah... kan dah mereng kejap.. Nak je aku p sana... tapi kete x ada.. sms je la yg aku dpt antar... nak pinjam kete bf, cik abe x kasi plak aihh.. Risau betul aku ngan dia... Bykkan sabo weihh... Nak nangis tu, biar nangis puas2.. jgn tahan... jangan malu... Nanti makin tambah tension...


20 July 2006

++SLEEPING PILL++

pagi2 lg dpt msg bertalu2 dr member aku nih.. dia bg tau dia salah sangka rupanya... awek dia ada prob.. pastu x layan dia.. bila ditanya x nak bg tau, kan dah angin satu badan... hmm lenkali berterus terang la cik kak oii.. x der la org pk bukan2... ada masalah, bagi je la tau.. mmg la x dpt tolong.. at least kita tahu aper yg berlaku... "Tiada Rahsia Antara Kita"... Dalam hubungan kena ada rasa percaya, berterus-terang, jujur, setia...

Tapi tah mamat nih sibuk sangat nak makan ubat tdo.. x leh tdo katanya... geram betoi aku! x bagi aku kena marah plak.. iskhhh gigit karang! pastu dah la isap rokok giler2 punya.. kang jadi apa2.. bukan ko sorang yg susah! awek ko susah ati, family ko susah ati... aku ni haaa.. pon susah ati gak tau!

0 kata-kata semangat: