..suasana baru..


suasana keje dah x best..
hanya kerana mulut seorang,
yang lain semua start x suka aku..
ntah ape minah tu bawak cite pasal aku...
aku pon x tau..
sedihnyaaa... apa salah aku???
salah ke aku naik pangkat??
nape? x puas ati tu, inform je la aku..
x yah la nak buruk2kan aku pada org lain..
aku berlagak ke? aku tunjuk macam bagus?
aku rasa aku adalah aku yang dulu...
mmg la kena tegas... tapi x der la melampau..
aku cuma suruh kuar fotostat je...
kan time tu aku store in-charge..
kena la ikut arahan aku..
aku pon x der la nak melebih2..
skrg derang semua dah
x nak senyum + tegur + bercakap ngan aku lagi...
adehh tension maaa...
macam mana nak jadi ketua yg berjaya
kalau benda kecik ni aku x dpt tahan??
ni baru cabaran dr staff..
belum lagi kata-kata pedas dari bos2 tinggi semua tu..
inform pada bos aku.. mmg la semua akan rasa semua ni..
bila naik pangkat, bila jadi bos... x semua org suka..
dari kawan leh jadi lawan...
aku kena jadi hati kering ni...
org nak kata apa pon ... katalah..
asalkan aku wat keje aku..

0 kata-kata semangat: