-Aku-



aku ke yg silap? aku ke yg salah? aku je ke yg buat hal?
nape x nampak pengorbanan aku selama nih?
ntah la.. aku bertahan untuk aper ye?
sbb malu?? mungkin juga..
aku ke yg terlampau bersangka buruk?



kalau pasal jeles tu.. mmg la, sape x jeles kan..
arghh aku seboleh2nya x mo ingat..
aku hiburkan hati dgn kuar bersama kengkawan..
nampak aku makin jahat plak eh...
ye la.. cakap la apa saja...



sampai bila? bila la semua ni nak berakhir..
dah la skrg aku dah terjebak ngan prob baru..
aku le gatai carik prob..
nak kenakan org.. aku plak yg terkena..
gitu le slalu... asyik aku jeee...



kalau nak mintak tolong org pon sama..
aku mintak tolong... tapi akhirnya aku gak yg settle sendiri..
x de sapa yg leh tolong aku...
baik x yah aku minta tolong!
benci betul....

0 kata-kata semangat: