SaLam Ramadhan

yeah.. yeah dpt posa... huhuhu.. kekadang aku terlajak sket.. 1st day x dpt posa.. alhamdulillah.. dapat p terawih & dapat berpuasa.. skrg ni stok keje shift pagi.. bertambah menyenangkan + hepi buat aku , family & dia...

Bulan puasa ni x ramai la customer sebelah pagi ni.. ada tu yg datang, sapa yg x posa la.. huhu.. eh, ada gak laki yg x posa tau.. gastrik la.. sakit perut la.. org perempuan mmg biasa la.. paham.. customer perempuan lak yg malu.. yg lelaki x tau malu.. bangga ada la.. cess.. hampeh! Masa lebih banyak di habiskan stock in barang... terbalik dah skrg.. dulu shift malam yg buat.. Shift pagi lak kena stock in barang sampai penuh.. Malam karang sure busy giler.. Customer ramai datang.. Tak sempat la nak jenguk barang..


uihss sunyi maa.. boring pon ada.. ye la dah biasa siang ramai org kan... kekadang aku sorang je jaga kaunter.. sampai x cukup kaki, tangan nak melayan customer.. tak terasa penat sbb borak-borak ngan customer.. bermacam ragam... ni skrg aku borak ngan barang je lah.. heheh... borak sorang-sorang.. ahakss.. keje dlm air-cond ni x letih.. lebih-lebih lagi dok dlm cooler.. apa lagi layannn... berangan ada kat oversea pon boleh.. ngeh ngeh ngeh...

Huhu.. aku dapat invitation card dr salah sorang staf Restoran Ani SUp Utara... 9/10 ni ada majlis berbuka puasa secara percuma... Aku ulangi.. PERCUMA!! .. makan la apa-apa saja yg dihidangkan pada hari tuh.. leh bawak lagi 3 org maa.. either kawan or family sendiri.. Pak we x leh bawak sbb nanti ada org jeles.. erks.. ekceli yg kasik ni laki.. huhu.. my admire.. muahha.. aku sendiri yg perasan.. siapalah aku ini.. ecehh..

0 kata-kata semangat: