Aku & Masa depan

skrg ni musim org demam ker?
baca entri member tu, dia baru lepas demam..
lepas baca entry tuh.. aku plak demam..
aikk buleh berjangkit dr entry ker? muahaha..
adik-adik aku plak berjangkit dr aku.. huhu pembawa penyakit btol ler...
sakit dada aku menahan batuk nih.. uhuk.. uhuk..
abah bising pesal la kak long ni nampak letih je.. tak bermaya..
bukan buat keje berat pon.. dok umah je..
ntah la.. nak pi klinik nih.. check aper yg x kena..
harap-harap aku tak der la penyakit kronik ke aper..
jauhkanlahhh..
mood aku pon tak berapa baik..
rasa down sangat..
byk perkara yg aku pikirkan sebenarnya..
sampai naik pening pala... huhu..
dlm pada tu, sempat gak tuh berangan.. cait!
ntah aper-aper aku nih...

haii aper la nak jadi ngan aku nih..
abah tanya perancangan aku utk masa depan..
aku tak tau nak jawab aper..
ye la aku bukan rapat ngan abah..
gerun gak.. salah ckp kang.. tak pasal-pasal bising dier..
lagipun aku nih bukan jenis kongsi rahsia..
sumer stok simpan sendiri... simpan dlm hati..

opsss dah cerita kat sini la plak... hehhe..
tak pe la.. citer sket je kan..
maner bleh byk-byk..
aku kedekut maaa...

0 kata-kata semangat: