Kamera & Gossip

semalam p bukak posa ngan bebudak mesra ni..hujan lebat.. banyak tempat yg dah penuh, sib baik dah booking awal..Hari ni aku tak bawak kamera.. abah nak pakai.. dalam hati dah tak keruan..ala tak best le cenggini ..ni yg malas pegi kalau x der kamera..oh ya .. teringat kat single guy.. kalau dier pergi, leh le pinjam kamera dier..dan kata sepakat dicapai.. dier pergi.. bawak kamera.. aku sediakan bateri spare..orait.. sampai sana aku tak leh le dok saja kat kerusi tuh.. nak kena bergerak..tangan ni dah beria beno nak snap gambo candid org nih.. mr SG ni tertinggal cam tu kat dlm kete maa..Redah dlm hujan..Hujan lebat pedulikan! cheq nak kamera gak!.. Dah dapat kamera tu bukan main senyum lebar.. heh heh.. jeng jeng jeng..tiba masanya fokus pd gelagat derang nih... saja aku nengok gambo-gambo yg ader dlm kamera tu.. aikk sapa awek yg bergambo ngan mamat ni ye..mamat ni mmg sakan bergambo macho..ahakss... tak pa.. tak pa..aku leh nengok kat rumah.. lagi besar & jelas.. huhu.. alaa ko mesti kasi aku pinjam kan.. aku nak tolong upload nih.. tgh baik hati ni.. ekekke..balik umah je aku terus on pc.. lagipun aku tinggal sorang je.. satu famili tak der kat rumah..depa buka posa kat rumah mak cik.. malam kang kul 11 lebih sampai le tuh..dah save sumer gambo kat dlm pc tu...Aku tengok la sumer gambo yg ada dlm kamera mamat nih..aksi-aksi me'macho'kan diri.. muahahaha jgn mare eh.. muka jadi hijo, cik kak tu lari..haaa ckp pasal cik kak tu kan..aku nengok kat ada 2-3-4-5-6 gambo.. hhehee.. hmm nampak lain macam laa..rasanya nak wat gosip baru laa.. tapi takut salah lagik.. hari tu aku dah gosip kak ros..kak ros kata tak betul.. adehhh tu yg tak syokk.. skrg ni kak ros still lagi aku nak gosip..tapi nanti la.. biar aku simpan gosip tu sengsorang dulu.. skrg gosip pasal gambo dlm kamera ni..hmm betul ker eh.. mcm ada 2-3 org yg dah tahu.. pandai depa simpan rahsia yee... ooOooOOooooOOO..kalau tak betul.. alamak! aku salah lagik!! Mintak ampun... ngehehgehhegeheh..

0 kata-kata semangat: